Șeful Tinder: Coronavirusul schimbă aplicațiile de dating

Foto: pickpik.com

Noul Coronavirus a avut un efect dramatic referitor la modul în care utilizatorii folosesc aplicația Tinder, dar aceste schimbări sunt în acord cu planurile pe care le avea deja Elie Seidman, CEO-ul platformei de dating.

Pandemia și izolarea au creat noi oportunități platformelor de dating, precum Tinder, spune Elie Seidman. În primul rând, oamenii petrec mai mult timp pe Tinder, fenomen raportat și de alte aplicații de dating. Utilizatorii Tinder au făcut 3 miliarde de swipe-uri pe 29 martie, cea mai mare cifră din istoria aplicației. Numai în Marea Britanie, conversațiile zilnice pe Tinder au crescut cu 12% în perioada februarie-martie.

48255505531 ab916df1b3 c

A fost o schimbare dramatică în comportamentul utilizatorilor, care petrec acum mult mai mult timp în interiorul aplicației, spune Seidman. Totuși, impactul economic al izolării face ca oamenii să fie mai atenți la cum își cheltuiesc banii. Asta nu este o veste bună pentru Tinder, care se bazează pe subscripțiile premium pentru a genera venituri.

Tinder a fost instalată de peste 340 de milioane de ori de la debutul din 2012, iar majoritatea veniturilor vin de la utilizatorii care plătesc pentru serviciile premium ale aplicației, numărul acestora scăzând în contextul izolării din timpul pandemiei de Coronavirus. Pe măsură ce măsurile de protecție au început să se relaxeze, și numărul celor care plătesc a început să crească. Același fenomen a fost raportat și de alte aplicații care oferă servicii gratuite de dating.

charly final 14Am observat o creștere masivă a activității, spune Charly Lester, expertă în dating pentru platforma The Inner Circle. Compatibilitățile au crescut cu 15%, iar numărul mesajelor cu 10%. Cu toate acestea, am observat o reducere a dorinței utilizatorilor de a plăti servicii premium.

Elie Seidman spune că vor trebui să treacă luni bune până când adevăratul impact economic se va vedea în veniturile companiei Tinder, având în vedere impactul global al pandemiei de Coronavirus. Un alt aspect pe care doar timpul îl va decide este dacă întâlnirile online prin video-call vor avea succes sau interesul pentru acest tip de dating se va diminua, pe măsură ce întâlnirile fizice vor deveni din ce în ce mai posibile.

28003920208 f966ed965d c e1590070034976
Sursa foto: flickr.com
Tinerii de 18 ani care încep să folosească Tinder, spre deosebire de cei care o descopereau pentru prima dată în 2012, au trăit înconjurați de social media și văd spațiul virtual ca pe ceva normal, explică Seidman. Pentru această generație, Tinder nu este doar un mijloc pentru a cunoaște pe cineva în viața reală, ci este un mod în care își pot crea experiențe unice în mediul online.

Couple
Sursa foto: pxhere.com
De aceea, compania lucrează pentru a face din Tinder nu doar un loc unde se pot “combina” două persoane în viața reală, ci un loc virtual unde poți petrece timp cu oameni cu care te potrivești.

Elie Seidman punctează crezul tinerilor utilizatori de Tinder: Viața în mediul digital este la fel de importantă ca viața socială reală.

Într-o lume încă dominată de distanțare socială, acest crez poate fi adoptat și de utilizatorii mai vechi ai aplicației.

Cu 30 de miliarde de compatibilități până în prezent, Tinder este cea mai populară aplicație de dating din lume. Și în România, Tinder este pe primul loc în preferințele utilizatorilor, ea fiind urmată de Badoo, OkCupid și Zoosk.

Comentează acest subiect pe Facebook

Sursa:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on whatsapp

ABONARE

newsletter

Primiți noutăți pe e-mail

Introduceți mai jos adresa dumneavoastră de e-mail pentru a vă abona la newsletterele 10today.ro

CONTACT